lördag 13:15

tiden räcker inte till, och jag räcker inte till, ska du hugga mig i bitar så alla ska få en bit var av mig eller?
- nej, de är så att jag har vart stressad nu i flera dagar. och det är om allt och inget. jag kommer ingenstans, och jag ve tinte vart jag ligger på världskartan. öppethus var nog ett test för mig själv till att se hur långt jag går. alla kom till mig och bad om hjälp, alla kom och prata med mig när jag stod med 2 stora fat med fikabröd i  7båda händerna, jag skulle sjunga, jag skulle planera till fredagen och lördagen.. allt blev bara ett rent kaos. folk som ser hur stressad jag va kommer fram till mig och försöker lugna ner mig, men endå gör jag allt jag inte hade i min roll. nej usch, jag tänker inte vara med i elevrådet och kören samtidigt, pressen kommer från båda hållen.

igår var nog den enda dag jag verkligen kunde landa på. jag kunde ta det lungt utan att stressa, kunde vara mig själv och slappna av. åkte till köping med mattias och kolla på New moon, och jag blev riktigt besviken på filmen. kan inte beskriva med ord hur mycket jag verkligen inte tyckte om filmen. jag säger ingenting mer eftersom det finns folk som inte sett den än.

idag har jag inte gjort så mycket än, vart och tränat med Becca på en låt jag ska sjunga ikväll, sen har jag bara tränat och tränat. nu ska jag försöka hitta en till låttext till ikväll och skriva ut den, sen ska jag dra vidare till jennie&gänget och få en liten makeover. haha.
kläder, smink, hår ska dom försöka fixa på mig till höstmiddagen till ikväll, så vi får väl hoppas att det blir bra. är hur spänd som helst, men får väl hoppas att allt går som planerat.

jag skriver förmodligen imorgon när jag vaknat och lägger in lite bilder, och om jag inte gör det så lovar jag att göra det när tiden räcker till.
ni får ha en super duper lördag, och så hörs vi snart igen:-)   puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0