måndag 15:04

ja, då var vi här igen. ny vecka och skolstart igen. såklart känns det alltis tungt att börja skolan efter lovet, men det var skönt. skönt att träffa alla igen, och speciellt linda. har inte träffat den gullungen på hela lovet:(
men skolan gick väl bra iallafall. det tråkiga är ju alla prov och läxor. prov på onsdag, och torsdag.. onsdag är det matteprov, och på torsdag ska jag göra mitt svenska prov jag inte gjort än;-)
dagen blir lugn för min del, ska gå till donken med linda om ett tag. ska bli grymt kul. bara sitta och prata, snacka skit, och bara leva livet. haha. nej, men det blir väl att prata lite och så, äta nånting kanske? sen ska vi plugga. ja! vi ska plugga på mc:donald, jippie! men, det blir ju så när man har en tjej som är så duktig i tyska, då vill man du ha hjälp, ellehur? sen kommer förmodligen julia också, så då blir det väl ännu mer snack. men nu ska jag inte sitta och tråka ut er. vi får höras senare ikväll eller så:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0