måndag 19:40

halloj!
kom nyligen hem från köping. har vart en sväng med anna och kollat efter en bikini, men hittade inte det jag sökte efter. istället kom jag med med en super snygg svart klänning och 2 par nya jeanstights. haha. lite hår saker och sånt med. dagen har annars spengerats i skolan, och i musik salen. (håller på att träna till söndag, blev bjuden att sjunga, men vi får se hur det blir). jag ska försöka plugga lite om ett tag, har engelska prov imorgon, och tyska prov på fredag... inte alls på hugget, men vi får se hur det går. ja just det, jag har handlat julklappar idag, haha! skit kul faktist.. bara ett få tal kvar, hihi. nej men nu ska jag nog plugga, och sedan kolla på lite uppdaterade bloggar, vi hörs:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0