söndag 22:05

kom nyss in från en riktigt lång promenad. eller rättare sagt 2 promenader eller nå. har vart ute hela dagen, och bara tänkt. hm, konstigt emma? nja. jag ville gå runt grinberga(stavning?) för att kolla läget och så, det hände en massa mystiskja saker på vägen, och ja. julia följde med efter att jag gått en bit själv. det kändes inte riktigt okej att gå själv i mörkret utan lampa eller så, så hon ville följa med, och kom inom 5 min. vi gick och pratade, och studerade skogen. återkommer till de konstiga när jag är säker på om det var det vi såg. efter det så skulle julia hem, så då mötte jag mattias. mycket prat och så, gud så skönt! annars har jag vart och kollat på innebandy matchen, och arboga vann med 7-0 tror jag? haha. köping suger..... nejdå.
men iallafall, jag borde inte sitta här, utan jag ska ta och borsta mina tänder(tender? haha hur tusan stavar man det de? de som sitter i munnen, som man tuggar med...) nej nu är det något konstigt med mig.. sen ska jag läsa lite och så. vi får höras imorgon, sov så gott!

och grattis till den lilla kvinnan som fyller år imorgon, hoppas du har det bra.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0