tisdag 07:36

godmorgon!

idag var jag vaktist mycket tidig för att vara jag.. jag gick upp vid halv 7, haha. är faktist redan klar.. så jag satte på datan för att kolla om lilla amanda uppdaterat någonting sen igår.. vill ju veta hur allt gick ju:-) hoppas iallafall att hon mår bra. men, idag blir det en lugn dag i skolan, sista lektionen ska vi på bio, så jag slipper idrotten iallafall;-) efter skolan så möter mattias mig så hinner vi va i några timmar innan vi ska vidare på de där leader mötet eller hur man nu ska uttrycka sig.. får väl se hur kul det blir.. men JAG ska iallafall till italien med gruppen i vår. hihi. nej nu måste jag stänga av datan, men vi får höras senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0