tisdag 19:03

jag känner mig riktigt trött, och ont i huvet har jag. skolan har vart konstig idag, och jag har vart konstig. försökt vara så tyst så möjligt, så att jag inte ska störa andra för ingenting.. menmen. irriterad på småsaker, men det är väl alla ibland?-skolinnebandyn idag, trevligt att slippa lektioner, men ändå skulle jag behöva ha dom lektionerna till att plugga till mina 3 prov som väntar. mattias kom dit, så jag kan inte säga mer än att det var mkt trevligt. men nackdelen var ju att det var så fullt i vasahallen, så folk fick sitta på golvet, och kan ni gissa värmen? uuho. mitt huve höll på att spricka, verkligen spricka. men nu ska jag inte tala om det, för de gör mig bara tröttare än vad jag redan är.

jag sprang nyss upp på mitt rum för att hinna skriva detta innan mina bullar ska in i ugnen. har ju en uppgift till hemkunskapen imorgon att vi ska ha bakat någonting med jest (stavning?) haha ja ni ser, vet inte ens hur jag ska stava.. men iallafall. så nu ska jag snart gå ner och stoppa in dom i ugnen, sen blir det hemmabakta bullar att äta hela kvällen... eller något liknande. min mage vill nog inte ha mer skit;-)

på fredag ska jag på utbildning för ungdomsfullmäktike. ska åka iväg någonstanns, och umgås och utbilda oss under helgen. det ska bli riktigt trevligt.. bara att det hade varit skönt att bara vara hemma och ta det lungt och vila, kanske skulle kunna kolla på nå film eller hitta på nå med mattias.. men de får vi se om jag i huvudtaget kommer hem från det stället. haha.

ni får ha det så bra tjejer och killar. + att det är 60 nya besökare i min blogg, något som jag inte riktigt förstår, menmen.. bara kul att någon läser:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0