tisdag 19:23

hejhopp!

idag har jag inte setat vid datan förän nu, så jag har dåmed inte hunnit skriva något inlägg. jag har inte haft tid, för det har vart så mycket med skolan och så.. 80-tals veckan är vi inne på, haha. vi får se hur kul det blir, men annorlunda lektioner blir det. som sista lektionen idag, kolla på småklipp från youtube om olika musik saker i drygt 2 timmar. men det var kul, kul när man har Per som lärare.
jag gjorde också ett prov jag inte gjort innan, på svenskan. trodde det skulle gå uselt, men det gick mer ä toppen, JAG KAN! jag fick faktist 73/77. en glad emma hej!
har nästan precis kommit hem, och gissa vad jag kom och bar på? EN SPRILLANS NY DATA. för egna pengar.(nästan)
så nu ligger den på laddning.. och en spänd emma laddar också till att få knappa lite på den. jag ger inte upp den här datan förän jag lagt in allt på den andra, och på skivor och så, men jag fortsätter som vanligt iallafall:-)
nu tänker jag gå ner och prata lite med anna och så, så får vi höras mer imorgon. ha det så bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: nathalieh

fin blogg du har !

allt bra med dig eller? :)

2009-11-10 @ 21:15:15
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: jag

allt är bra med mig. med dig?:-)

2009-11-10 @ 21:41:09
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0