torsdag 16:20

hej alla söta vänner och ni andra!
'skolan har vart i topp idag, eller ah, det var väl jag som gjorde så att mitt skolintresse kunde vara på topp. haha, det är väl inte många som tycker att skolan är kul lite då och då va?;-) men ibland så. jag har precis kommit upp på mitt rum, för att skriva in min uppsats på datan.(allt jag skrev i skolan idag) har ungefär 8st A4 papper att skriva in, haha. så det får ta sin lilla tid. idag på kören i skolan så övade vi till lucian. hur pirrigt som helst eftersom jag inte sjungt på mer än 3 veckor.. men det gick nog bra, som folk sa. jag ska sjunga solo i en låt, så vi får väl hoppas på det bästa.
och nästa vecka på torsdag har vi öppet hus, då alla får komma och kolla på våran "vackra och omskötta skola";-) den börjar vid 18:00, och någon gång under kvällen så blir det att jag sjunger lite, och kören och så. själv ska jag inte ha någon lektion eftersom jag står med fikat med elevrådet också, men det ordnar sig nog ska vi se.
nej nu måste jag börja skriva, för efter det runt 18:00 så går jag med frida till vasagymnasiet(stavning?) och kollar på deras öppethus, och kikar lite. Ted skulle kanske också med va? han är kanske lite nyfiken på *saab tekniska gymnasiet* (stavning?) haha. jaja, det blir nog bra får jag hoppas. vi får höras lite senare eller så, ha en jätte bra kväll alla!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0