torsdag 21:31

linda matilda jennie
- hjärta

öppet hus gick väl bra, sången gick sådär.. men ett framsteg att uppträda inför så många. tråkigt att det blev som det blev i slut endan, men jag antar att det var så det låg till. blir så trött på såna som bara vill en illa..
aja strunt samma. jag är ledig imorgon, och det är verkligen efterlängtat. matteboken och tyskan är hemma, så jag kommer väl plugga lite när jag har tid i helgen. om mattiias blir bra imorgon så blir det bion, annars får vi ta det någon annan gång:-)
har inte mycket mer att komma med just nu, ska väl läsa igenom lite matte och försöka lära mig lite mer ekvationer(stavning?) sen ska jag ta och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0