onsdag 12:49


jag har förövrigt den sötaste brorsan som finns, emil. imorgon åker vi till köping och hämtar honom, och sedan far vi vidare till badhuset och badar. ska bli så skönt att träffa honom igen, det var ju hur längesen som helst vi sågs. efter det får vi se vad som händer. kom hem för ett tag sen, har köpt biljetter till och från göteborg, och det känns skönt, verkligen! nu ska jag ta och fixa mig, sen träffa julia e snabbis, sen träffa mattias:-) sen blir det nog inte så mycket mer tid över att träffa alla, för när jag kommer hem igen, så är höstlovet slut:(

Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

Söt blogg du har!

btw: läs gärna min fortsättning på novell, vore guldvärt! <3

Puss & Kram!

2009-10-28 @ 19:10:08
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0