onsdag 17:59

min lediga dag blev helt plötsligt fullpackad, wow. kade nog inte förvånat mig någonting annat, men det känns skönt endå. har vart trött i stortsä att hela dagen, men nu tror jag att tröttheten  börjar försvinna:-) jag ska fixa mig lite, *(igen) och sedan ska jag väl knata mig iväg till sturehallen och kolla på innebandy matchen.. i sturehallen? stämmer det? jag vet inte, någon sa det iallafall, så jag får väl hoppas att jag har rätt då.... längtar något enormt inför imorgon, det ska bli så kul, och förlåt för jag tjatar om det, hihi. nej nu ska jag plocka ihop alla papper som ligger på mitt golv, och sen fixa mig. vi får höras mer imorgon, ha det så bra:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att du har det så bra, vi saknar dig här i köping emma...

2009-10-29 @ 08:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0