söndag 10:33

jag känner att jag vill tillbaka till bloggandet.. känns så konstigt att inte skriva varje dag, och jag vet inte varför. men, nu tänker jag iallafall börja igen, även om det bara var 2 dagar sen jag skrev att jag inte skulle blogga(-;
jag har tänkt igenom mitt bloggade, och jag kommer faktist fortsätta. kanske ska börja ge lite tips om allt jag tycker om? filmer, mat, kläder, allt sånt? min blogg är inte den största, men jag har ju en hel del läsare varje dag, så jag antar att det finns någon liten flicka eller pojke som tycker om det jag gör iallafall.
just nu ligger jag här med min data brevid julia och hennes data. flickan har sovit över här hos mig, och hon ville inte sova i någon säng, så hon sov på golvet.. haha! själv har jag sovit grymt bra i natt,otroligt. har inte kunnat sova bra i flera nätter, men idag gjorde jag de. kanske för jag fick sova en extra timma efter som det är vintertid nu?
och vill ni veta någonting om mig?
- varje morgon innan jag gör nånting annat så reser jag mig upp från sängen och kollar ut igenom mitt fönster och kollar om snön har kommit. jag längtar verkligen så mycket efter vintern nu, ååh va kul det ska bli!
nej, nu ska jag fortsätta på min bloggdesign, och sedan ska jag försöka fixa klart erics blogg. vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0