tisdag 19:37

åh, nu kan jag äntligen sätta mig ner och ta de lungt och slappna av. den här dagen har varit stressig och rätt jobbig. skolan har väl gått som vanligt, bara att jag är så sjukt trött på att gå upp så tidigt på morgonen. men nu är det inte länge kvar till höst lovet, så jag får tänka så. ungdomsfullmäktige gick bra, fick hälsa på alla sortes politiker innom olika grupper.. dvs. fritid och kultur gruppen, socialgruppen, alltså de va jätte många, så jag kommer inte på några. det blir utbildningar, och träffar framöver. ska bli kul. alltså ursäkta, men jag orkar verkligen inte skriva nånting mer om de nu. är så trött så jag skulle kunna gå och lägga mig nu. jag ska träna lite glosor och träna lite på svenskaprovet.. sen går jag och lägger mig. bi får höras imorgon. ha det så bra:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0