torsdag 17:13

nu kan jag sätta mig ner och ta det lungt, slappna av, och bara gå in i min lilla värld ett tag.
dagen med min bror har vart fantastisk. det har vart så kul att träffa honom igen. hoppas vi ses snart! nu vet jag inte vad jag ska göra, allt bara snurrar i mitt huvud. allt är som små bubblor. haha. ska packa tills imorgon, skriva ett brev, bestämma data, plugga, prata, tänka&duscha-hårinpackning. jag hinner inte, så jag antar att jag får säga farväl till datan nu då. men vi får se senare om jag kan skriva det jag velat säga länge nu, om filmen Twilight. men vi får se om jag hinner, annars skriver jag de imorgon snabbt, innan jag åker. datan följer inte med den här gången. det får bli när min minidata kommit. ni får ha det så bra, så hörs vi kanske senare ikväll, eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0