my brother will come to arboga

det har varit jobbiga dagar, men ändå bra dagar. magen har krångat, och det har vart lite annat smått som hänt.. och jag har varit allmänt tjurig och ledsen. jag har mött en mycket fin människa, som jag inte träffat på 2 år, och det var, riktigt trevligt faktist.har vart barnvakt, och har vart på busborgen.. jag har shoppat lite smått.
dagarna bara rinner iväg, och veckan bara tickar iväg. redan är det Torsdag, och jag ska träffa bror idag. han kommer till Arboga för en fika, och maassaa prat! hihi. ska bli lika kul som jag tyckte det var första gången.
någonting negativt idag med mig är att jag känner mig så otroligt snuvig, och det är ju inte så himla bra. imorgon åker jag med mattias familj, och då vill jag ju vara frisk! nej, vet ni vad.. jag orkar inte sitta här nu, jag måste börja fixa mig. jag kanske hinner skriva ett litet inlägg innan jag ska möta bror, eller så gör jag det när jag kommer hem. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0