SMÖRGÅSTÅRTA

jag har ätit smörgåstårta med familjen för ett tag sedan,eftersom att anna fyller år idag! :-) det var riktigt länge sen, men riktigt gott! innan anna och de andra kom hem från v-ås så kom mattias förbi med en present till mig. han tyckte att jag behövde en krya på dig present, och det värmde! han har säkert lärt sig att jag älskar ljus, så jag fick ett jätte fint fat och ett ljus till det:-) fick också en sten, men jag ska försöka få en bra bild på sakerna sen när jag duschat, så då ska jag visa er.

jag tänkte också berätta att jag känner mig riktigt stolt. jag har gjort 60tal i matteboken idag. och hur skönt känns inte det efter man gjort de? det är riktigt skönt att känna att jag inte kommer ligga efter iallafall. imorgon blir det ingen skola för min del, jag blir hemma och försöker bli frisk. jag tänker vara hemma tills jag verkligen mår bra igen, så jag inte går iväg till skolan igen, och blir sjukare eller så. jag åker ju faktist till london nästa vecka, och då vill jag ju absolut inte vara sjuk! 10dagar kvar tills vi åker till london, och 20dagar kvar tills jag fyller 15...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0