TANKAR TILL EN NY KAMERA

jag har nu funderat ett tag på att skaffa mig en ny kamera, som är min egna, och för egna pengar. tankarna har snurrat ett tag, och jag känner att jag behöver införskaffa mig en snart. jag hörde lite med Annas dotter Camilla, som då är fotoexpert och håller på med alla möjliga kameror, och hon har rekomenderat ett par stycken. kameran som står längst upp på listan, kommer snart att utgå, eftersom att det kommer komma in ett nytt exemplar som ska vara bättre på alla sätt.. jag tänkte - men då är det ingen fara, då kan jag nog kanske ta den.. men priset höll inte till min ekonomi, så då får det nog bli den som håller på att utgå. (vilket innebär att den försvinner snart från alla affärer, och då måste jag ju köpa den snart, haha).
jag ska prata lite med anna när hon kommer hem, och så ska jag kolla runt lite mer.

nu har jag förtillfället mycket att göra, bland annat sitta och skriva rent intervjuerna vi i PR-gruppen har hållt på med. sen ska jag skriva ner ännu ett par frågor, som jag och malin ska prata lite runt om på Tisdag.
MÅSTE även plugga so, så jag blir klar med uppsatsen så snart så möjligt, och MÅSTE även kolla till imorgon bitti vad vi ska handla till födelsedagen, alltså.. allt till smörgåstårtan och marängtårtorna.


ibland känner jag att jag bara vill ligga i mammas famn och vara en litet bebis, så jag slapp göra så mycket mer än att äta och sova...

Kommentarer
Postat av: linda

ta och leta i smyckeslådor så kommer du säkert hitta något, kolla med anna också om du kan låna! :) annars finns det en billig, turkos ring från h&m som inte finns kvar på deras hemsida, men finns säkert i butik, kolla där! och btw, vi syns imorgon :D

2010-04-29 @ 19:43:55
URL: http://caughtbytheriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0