landing in london


nu har jag pluggat. jag har pluggat såpass mycket att jag till och med kan det mesta utantill. jag är bra, jag vet att jag är bra! nu ska jag plocka undan, och sedan ska jag skriva lite, som jag alltid brukar göra. imorgon är det torsdag, och jag har ingenting inplanerat än. har skrivit ut en massa bilder idag på expert, och redan så sitter en hel del av dem i ramarna, både på hyllan och väggen bakom mig. bilder är bra. när man känner sig ensam är det bara att kolla upp så ser man personen man saknar. idag saknar jag min mamma, min bror, och lars. som turen är, så åker jag dit nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, du är fin

2010-08-26 @ 15:57:24
Postat av: B

Vi saknar dig med...

2010-08-26 @ 16:39:43
Postat av: mimmi svarar

men vaaaa och det ska komma från dig snyggunge!?

2010-08-29 @ 12:53:00
URL: http://mimmiblomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0