11februari

gårkvällen med tjejorna var helt underbar. hade så oerhört mysigt ska ni veta. mycket prat, skratt och gråt. ( sandra skrattade en hel del så tårarna kom, hehe. ) en hel kladdkaka till oss tjejor, sånt kan behövas ibland tror jag.
sitter just nu med datan. (avanligt?) nej. men jag måste göra klart min so uppsats som egentligen ska vara inlämnad imorgon. men somsagt, per sa till mig att jag inte skulle stressa, så jag tänker inte göra det. så på tisdag måste den vara klar. och med den tiden jag har över imorgon efter skolan, och på söndag och måndag så kommer jag hinna klart med den. och framför allt när man har en pojkvän som hade mvg i alla so ämnen, och kan en hel del. får ju lite hjälp här och där.. hihi.
sitter också med världens skönaste sovbyxor. såklart hade jag tänkt att lägga ut en bild på dom, men det går ju som sagt inte att lägga upp bilder för mig. typ 3 dagar tillbaka. suck. nej nu ska jag göra mitt rum, mysigt och tända lite ljus ohc sedan lägga mig i sängen med ett täcke och plugga.. vi får höras sen eller något liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0