12februari

nej,det går fortafarande inte att ladda upp bilder. utan jag måste gå in på bild, och sedan lägga in bilden i arkivet och ta den där ifrån. men men, det är väl så jag får börja göra. ska nog ta och skriva ett mejl till kundtjänsten och klaga. dagen kommer iallafall vara lungn för min del. mys med familjen ikväll, med massa gott! det ser vi fram emot.
just nu sitter jag och inte gör någonting alls. längtar tills imorgon gör jag, haha. ska ju till köping och äta med mattias. eftersom det är dagen före allahjältansdag då. vi tyckte att det blev bättre att vi firade det en lördag än en söndag, hehe. kameran kommer vara med, så jag antar att det blir som jag är en turist i köping.... nej nu ska jag itne sitta här och tråka. vi hörs senare:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0