15februari

i like it!





har precis stoppat i mig denna goding, och det behövdes kände jag.  efter en dag med städning+plugg behövde jag lite extra socker, hehe. är ju somsagt ledig från skolan, har ju egentligen frilufsdag. idag kommer inte så mycket hände förutom att mattias kommer hit och hjälper mig med min souppsats, och senare ska jag läsa igenom 12 papper från leader, eftersom vi har stormöte imorgon. ska bli riktigt nice, så vi får se vad som kommer fram mer än de 6 olika projekten runt om kring KAK.
är du sugen på att vara med att göra något slags projekt, och inte har pengar? då är det bara att höra av dig så ordnar vi det, coolt va? haha. du kan även besöka våran hemsida på: http://leadervastramalardalen.se/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0