16februari

jag sitter just nu inlåst i britts rum på håltimmen. jag håller på att skriva ett brev till lördagen vi ska stå utanför oah baka. vi tjejer i klassen( nästan alla) har kommit överens om att ordna ihop klassen, så vi kanske kan komma iväg på någon klassresa. så vi måste ta tag i detta nu, och då tog jag på mig att skriva ett brev, som vi sedan kan dela ut efter klassrådet eller hur det nu blir. så jag ska snart bege mig mot idrotten. min dag kommer vara rätt så jobbig. måste hem och läsa igenom några projekt vi håller på med i leader, sen ikväll blir det möte. och det är 16punkter vi ska gå igenom, så det kommer nog ta ett bra tag. jag tänkte bara skriva ett litet inlägg, så får vi se om jag skriver mer sen. ni får ha det så jätte bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0