18februari

nej emma my nichole boswell. du får du skärpa dig. ta tag i allt nu, kämpa, ge inte upp den här gången, låt inte saker rinna bort. du har talang, du kan, du vet att du kan. folk vet att du kan, och då ska du tro på det. NU tar jag tag i skolan, kämpar för den sista veckan, sen är det 3veckor utan skola. då får jag vila ut mig, då får jag lämna allt skolarbete ett tag. jag tror jag vart stressad när det vart så himla mycket. möten hit och dit, prov, läxor varje vecka.. men nu är det över för ett tag. nästa vecka är det bara prmöte, ochs stormöte, sen är det inte någonting mer på ett tag. då kan jag entligen vila! hehe.
nu ska jag lägga mig i sängen med fysiken och plugga lite, kan nog behövas.. sen får jag väl hålla tummarna att provet går bra imorgon:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0