25februari

hejsan alla glada! idag är en ny dag, med nya tag, hehe. jag har som sagt inte skrivit någonting i min älskade blogg eftersom att jag har legat på sjukhuset sen igår runt 13.00. kräktes för fullt igår, skolan och hemma.. så när anna fick se det, och fick se hur svart det var, så ringde hon in till akuten, och dom sa att vi skulle in till stora akuten i v-ås. orkar tyvärr inte skriva mer om det, för magen gör fortfarande ont. medicin ska jag äta i 2-4 veckor, beroende på hur det blir. blir det värre, så blir det Gastroskopi.

har förmogligen att magsår i magen, men somsagt, vi kan inte vara säkra på det förän vi gjort den där konstiga undersökningen med en kamera i magen. blir magen bättre så kommer vi inte behöva göra de, men blir det värre så blir vi tvugna.. :(


Kommentarer
Postat av: amanda

om det är till någon tröst så får du nog sova under gastron :) det fick iallafall jag. man får bara lite ont i halsen efteråt men annars är det ingen fara. så du inte oroar dig i onödan :) men du får krya på dig tjejen!

2010-02-25 @ 19:05:12
URL: http://amandaemiliadamsson.blogg.se/
Postat av: jag

åh, va bra att veta:-) men jag får hoppas att jag slipper göra de där, så min mage blir bättre efter medicinen... :-) men om det skulle bli de där, så ska jag inte oroa mig, hihi

2010-02-26 @ 08:57:00
URL: http://eeboswell.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, jag fick oxå sova under undersökningen, oh det är inte läskigt alls! & allt bli bara mycket bättre av medicinerna, har ätit i ett halvår nu, oh det går jättebra! (-: krya gulle :*

2010-02-26 @ 17:52:46
Postat av: amanda

ja precis! får hoppas att det ordnar upp sig hurru, det är inte kul med magproblem! i should know ;)

2010-02-26 @ 19:38:53
URL: http://amandaemiliadamsson.blogg.se/
Postat av: jag

nejdu amanda, jag har följt dig igenom din blogg och mattias hur det vart med dig, ska jag vara helt ärlig så har jag tänkt en hel del på dig! varit orolig även om det kanske inte vart så jätte jätte alvarliga saker jag läst och så.. :-) (om din mage alltså). men jag får säga samma sak till dig, som du till mig, hehe. krya på dig, vännen! och som mattias sa idag också, allt kommer bli bra. vi får kämpa med våra magbesvär tillsammans, hehe;-

2010-02-26 @ 22:51:16
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0