26februari


jag har nog jordens finaste pojkvän.
han är så bra på alla sätt och vis.
jag älskar honom,
och det kan jag säga utan att tveka någonting alls.
jag kommer nog aldrig sluta gilla denna människa, för det är bara så svårt att bli arg eller någonting på honom, jag känner direkt att jag måste springa tillbaka och ge honom en kram, det är omöjligt att blir sur på honom. han fixar allt, han gör så jag mår bra. han fick mig att stå på mina egna ben, den här killen. han fick mig att le, och han fick mig att känna mig säker i livet.

att det är så otroligt vad en människa kan göra skillnad i ens liv.. det är väl det som är bra? eller vad säger ni? det är väl bra att man möter en människa som har bara funnits där för en, och som sedan fått höra att han gjort ett plus eller flera i ens liv, eller att han har gjort en människa lycklig..

det fick iallafall jag höra av en vän som heter julia. hon sa till mig att jag hade gjort henne lycklig.. och såklart kände jag mig glad för hon sa det.

människor är bra! människor är bra, även om man gjort någonting som skadat en annan människa. det kan vara vara ett ord, en mening, vad som helst. men ALLA människor är bra. glöm aldrig det. för vad du än har gjort eller gör så är du fortfarande lika bra som en annan i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0