9februari

nu sitter jag här på sängen med ungeför 1miljon papper till prov och läxor. hur kul kan det var apå en skala från 1-10? inte kul alls ska jag säga er. sitter mest och pillar med min so uppsats, men jag fastnar direkt en ny fråga dyker upp. vet inte hur jag ska hantera detta, men det känns inte som jag vaknat upp än, sen vi hade jullov. hel konstigt, jag vet.. och jobbigt.
nu kan jag bara se fram imort helg. men en sak är ju också bra, jag är ledig imorgon. eller kanske hela sverige är det? haha. vet inte direkt varför, men skönt är det, och skönt ska det bli att få sova lite längre!
nu har jag ju ändå fullspäckat hela dagen. ska till köping och fixa mitt pass, och sen ska jag stanna kvar där förmodligen och fika lite med ett par andra. sen ska jag hem, och antingen då bakar jag till tjejkvällen, eller så gör jag det imorgon förmiddag. sen på kvällen är det somsagt tjejkväll med tjejorna. ska bli skönt att bara komma bort ett tag, träffa alla underbara människor igen:-)
nej nu måste jag fortsätta på den förbannade so'n, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0