19januari

kom hem runt halv 3 idag, och satte mig direkt och skrev lite på min svenska uppsats jag började med i skolan idag. ingenting svårt, men jag tyckte att jag kunde göra det bättre hemma. idag kommer det vara en lungn dag för min del, ska planera lite bättre inom veckorna och hur jag ska göra när vi ska till england. då menar jag inte hur och vad jag ska göra i england, utan om skolan osv. jag kollade på min kalender i skolan på engelskan när jag hade gjort klart det vi höll på med.. och det blir en hel månad utan skola i april. vecka 9 har vi ju somsagt sportlov, 10-11 har vi prao.. och vecka 12 den 22 andra åker vi till london och är borta ett par dagar. på ett sätt är det riktigt skönt, men på en vecka kan jag komma efter riktigt mycket, så jag antar att jag måste ta med mig saker hem eller jobba riktigt hårt innan. nej nu ska jag läga det åt sidan ett tag, för jag ska planera lite.
vi får höras om ett tag!

om du har tid och lust, gå in på haidis blogg och rösta på mig lite längre ner på sidan:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0