2januari

jag har börjat drömma så konstiga drömmar nu för tiden, haha. i natt drömmde jag att anna&jag stekte vanliga makaroner...(okokade) och när jag väl sa det till anna, så sa hon att det gick att göra, och att det var GOTT! haha. men då skulle man såklart koka makaronerna först;-) jag vaknade av att min hårsprays flaska ramlade ner från hyllan, och jag vet inte hur den kan ha gjort det heller. Men iallafall.. idag vet jag inte vad som händer, har inte en blekaste aning. men jag tror nog att jag ska försöka ta mig ut på en långpromenad lite senare, och bara njuta av det fina vädret. kanske ska ta lite kort också, det låter som en bra idé, haha.
men först nu ska jag nog hoppa in i duschen och fixa mig, så får vi hööras lite senare:-)

2januari: - kom ihåg att ibland gör vi fel, men vi är aldrig fel.

Kommentarer
Postat av: madde

fin blogg :)

2010-01-02 @ 13:10:04
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0