9januari

förlåt för en dålig uppdatering. jag hann inte sitta någonting vid min pärla igår, hade så mycket att göra. jag var med johanna hela dagen, och vi hade verkligen hur kul som helst:-)
idag kommer jag bara vara hemma och glo, tänker inte göra någonting som får mig att bli tröttare, är redan super trött. haha. blir väl att fixa grunden till headern, så mattias sedan kan hjälpa mig imorgon eftersom vi ska fixa våra bloggar, haha;-) sen ska jag nog försöka ta mig ut och gå, behöver verkligen en låångpromenad nu. tankar&funderingarna bara sprängs i mitt huvud. jag skriver lite senare, har lite saker jag måste göra.

9januari:- vi är inte människor som försöker vara andliga. - vi är andliga varelser som försöker vara människor

Kommentarer
Postat av: jossan

fin blogg, gör du designen själv ? :)

2010-01-09 @ 14:02:45
URL: http://radiobilar.blogg.se/
Postat av: jag

åh tack! japp, jag gör designen själv. dock är den inte klar på långa vägar. hihi

2010-01-09 @ 16:06:42
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0