Första inlägget på länge! ;)

Hej allihoppa, som ni säkert läst så kommer inte emma blogga på ett tag så då tänkte jag att jag måste ju blogga lite åt henne när min design ändå ser ut som skit o orken inte finns riktigt o fixa den ;)
Vem år då jag ?, jo jag är Mattias simon gunnhar även känd som Emmas pöjkvän. so here i am (Y)
I alla fall så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag sitter och skriver lite med en väldigt förkyld och febrig emma, sitter även o tittar på lite olika bloggar för att kunna komma på hur min egna blogg ska se ut om några dagar när jag tänkte ta tag i allt.
Tänkte slänga upp lite bilder på nått sen men får se vad det blir av de ;), aja nu ska jag i alla fall sätta på lite skön musik, titta på lite kläder och ringa o höra hur det är med sjukligen. Tycker även ni kan ta o rösta på emma i den där bloggtävligen som hon skrivit om där under, ;)
Och sist men inte minst får jag säga krya på dig emma!:)
Hade gött så hörs vi när vi hörs alla /MG

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu följer jag din via bloglovin, ska rösta på din på haidis :)

2010-01-13 @ 20:29:06
URL: http://paaulinasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0