jag vill


det finns så mycket som jag vill göra just nu, eller som jag vill ha.. det är svårt, när man vet att man inte kan få allt här i världen. jag vill ha en ny kamera eftersom att behovet finns att fota hela tiden, och utan den känns det gråare om dagarna. jag vill ha massor med pengar så att jag kan införskaffa mig de kläder jag verkligen behöver nu i sommar, men inte orkat spara ihop pengar till det. jag vill åka på en utlandssemester, och bara ta det lungt, sola&bada och njuta av livet. jag vill åka till london, och shoppa&äta god mat. jag vill inte att mattias ska åka till cypern på måndag. det finns mycket som jag vill, men allt är inte alltid så lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0