älskling

idag är det ett helt år sedan sen jag fick min första kyss av mattias. gud va tiden går fort!
min dag kommer bara vara lugn. tänka igenom gårdagen, och försöka inse att det är sommarlov. gårkvällen var riktigt trevlig om jag får säga det så. träffade mycket fint folk, och hade det kul med vännerna&pojkvännen. jag ska även städa mitt rum hade jag tänkt, och så ska jag även försöka bestämma mig för de tapeter jag ska välja till mitt nya rum. mattias åker till london imorgon, och är borta i 2 hela veckor.. det kommer bli jobbigt, ja. men det kan nog vara bra också att få sakna varandra ett tag. när han kommer hem är det ett helt sommarlov att bara njuta av. men för min del blir det nästan bara att hålla på i huset och fixa&dona.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0