glädje


godaste chokladen jag ätit på länge
av att sitta och kolla igenom bilder, och bara känna"wow, man har inte bara ett minne med personen, utan typ 100 stycken"får mig att må bra. sitter och tittar igenom bilder på mig och mattias på det året som gått, och det är över 1000bilder alltså. ler för mig själv, och tänker.. " de här 2 veckorna kommer gå bra, jag behöver bara tänka tillbaka på alla fina minnen vi har tillsammans". är det bara jag som gör så? fick även hem en tröja från mattias, bara för att känna lukten av honom, och så fick han en av mig, gulligt va? hehe. nej, men det kommer gå bra.
jag måste bara säga förlåt för den dåliga uppdateringen i bloggen. det ska vara en modeblogg, men jag kommer aldrig orka pressen till det. jag vill vara jag, och inte någon annan. jag lägger ner det där med mode, även om jag älskar´t. det kommer komma massvis, det lovar jag.. men vill inte känna mig pressad till det.

Kommentarer
Postat av: B

Bra där gumman,du har så mycket förutom mode att dela med dig av. Mode är en liten del av dig men allt det andra skall inte stå åt sidan.

2010-06-14 @ 06:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0