mönster

i sommar och även då det var vår, så blev trenden med mönster mycket populärt igen. allt ska ha ett mönster nu för tiden. och innan jag vågade köpa det själv, så tyckte jag det var urfult. men jag tycker att man ska testa, man ska testa sig fram och se vad man passar i. nu idag tycker jag att hela min look ser snyggare ut i mönster, och det kan jag bara tacka alla andra bloggar&tidningar för. att man kan få en sån hjälp med klädstilen från andra, och försöka hitta sin egna stil, det är så skönt. man ska vara sig själv, och inte haka på alla andra. det har jag fått lära mig, och det är jag glad över. vill inte se ut som en i mängden längre.
här har ni snygga möstrade modetips, från en av de bästa.


Kommentarer
Postat av: C

mönster är snyggt. tror att modet kommer hålla inne ett tag:-)

2010-06-06 @ 09:53:20
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0