stor frukost

idag fick jag mig någonting att fundera över. Vem ska jag bli vän med idag? hm,
en toppen bok skriver av Mia Törnblom


blev väckt av anna vid halv 10, eftersom att dom åker till huset idag igen, och jag ska vara hundvakt. kommer förmodligen träffa frida också, det var ett tag sen måste jag säga, så det blir nog kanonmys! ska ta mig ner och äta en stor frukost nu, känns som att det kan behövas nu efter alla backar när det gäller frukosten på morgonen. -själv skulle jag vilja byta frukosten med mattias, som får godis och allting till frukost, haha...

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack sötan! nu är det dock inte bevisat något för min sjukdom att vad man äter eller inte äter påverkar magen, så jag tror att jag fortsätter äta det så länge jag inte märker någon skillnad (a) men tack för tipset! :) pusss

2010-06-16 @ 10:13:06
URL: http://amandaemilia.bubbleroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0