1mars

har börjat fixa designen på bloggen lite, som ni förmodligen ser. jag vet inte hur jag vill ha det än, men jag testar mig fram och ser hur det blir. headern ska jag nog ta expert hjälp med, för jag orkar inte lägga ner all min energi för att få en bra header, haha. jag har pratat med mor idag om torsdag. lite svårt att planera allting med en liten 10åring känns det som, så jag fick iallafall torsdagen klar! det blir bio och mat! Alice i underlandet, kul va?:-) ser verkligen fram emot torsdag! och innan jag träffar bror med mattias, så ska jag slinga håret, ännu roligare va? hehe. vill inte ha kvar den här mörka hårfärgen, så jag ska lägga i massvis med ljusbruna slingor.. det är ju inte så lätt att få bort den svarta färgen, så min frisör sa att det var enklast att göra så. nej nu ska jag fortsätta på min so uppgift, och se om jag kommer nånstans, haha;-) vi får höras lite senare!

Kommentarer
Postat av: amanda

man tackar man tackar! :)

2010-03-01 @ 19:22:56
URL: http://amandaastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0