alice i underlandet

jag vet inte vad det är med mig, men under hela lovet har jag vaknat tidigt. idag tillexempel.. jag vaknade kl 8 idag, om inte tidigare, hehe. men vad vet jag, det står mycket på listan, och jag ska få träffa min bror idag, något jag sett fram imot i ett par veckor! ska bli riktigt kul, som jag kanske sagt du varje dag i en vecka, haha.
min mage är ialafall bättre, och påtal om det så har jag glömt att ta medicinen, men ska väl ner och göra det om ett tag. känns såhär.. "varför ska jag ta den äckliga medicinen om den ändå inte hjälper". men jag ska väl fortsätta i en veckas tid, sen tänker jag sluta.

nu har jag inte tid att sitta här, jag ska smsa min lilla mattias och fråga om han är vaken, sen höra när han kommer.. sen hoppa in i duschen, och bara sätta upp håret i en ful toffs.. sen åker vi in till köping och fixar mitt hååår! jippie. efter det hämtar vi emil, och sedan äter vi antingen i köping eller arboga, sen BIO. ni ser ju rubriken,  haha. vi får höras om ett tag.


Kommentarer
Postat av: amanda

Hallå du! Hur är läget?:)

2010-03-04 @ 17:38:32
URL: http://amandaastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0