back in town

jag har haft en otroligt bra vecka i sthlm, med mycket skratt&mycket lärande. har lärt mig så otroligt mycket när jag praoat, och det är jag glad över. i fredags var nog den roligaste dagen på hela veckan. följde med till globen och intervjuade artisterna från melodifestivalen. och den människan som var den bästa i mina ögon, var SALEM AL FAKIR. snäll på alla sätt det går att vara på- så omtänksam och ödmjuk. trodde inte att artisterna skulle vara så snälla, men istortsätt alla var helt underbara! hade tänkt att lägga in lite bilder, men jag tycker själv att jag ser hemsk ut på alla bilder med artisterna, så vi får se vad jag slänger in lite senare.

något jag måste göra nu är att plugga skiten av mig. förlåt för mitt ordspråk.. men nu i snart en månad har jag inte pluggat, och tänker jag efter mår jag inte bra av det. jag kommer ligga efter så himla mycket. men vi får hoppas att allt går som jag tänkt mig med prov osv.
jag skriver lite senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0