en hel dag i sthlm...

jag kan trösta mig själv med att jag inte åker från arboga förän 5 över 8 idag. men något som jag kommer gå och grubbla på.. är att jag inte kommer hem förän 9 halv 10 ikväll. det ska vara en lång dag med radion idag, jag ska få vara med på metropol och se hur allt funkar osv. dock väldigt kul, men väldigt länge. ska försöka hålla mig på topp och hoppas på att magen inte gör det värre. det har faktist var okej i 2 dagar nu, men när jag vaknade kände jag av smärtan. får tänka på någonting annat så slipper jag gå runt och tänka på det, så blir det väl säkert bättre, får jag hoppas. jag saknar förövrigt min pojkvän något enormt mycket. vi har inte träffats nu på jag vet inte hur länge. längesen vi bara kunde vara, och prata! men det ska det bli ändringar på nästa vecka, när jag är hemma i lilla Arboga hela veckan. nu ska jag packa lite saker som ska mer till sthlm, och sedan ska jag sätta på mig kläderna och vänta på att skjutsen kommer. det blir nog det första och sista jag skriver idag, men jag får önska er en riktigt trevlig&bra dag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg!

2010-03-11 @ 00:08:16
URL: http://amandamandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0