sveriges-radio

jag har inte hunnit vara så aktiv vid bloggen idag. har vart rätt mycket runt om kring och så. sen har jag sagt hejdå till mattias, han åker bort över helgen, suck. men jag ska nog klara mig, har ju underbara familjen. och vad finns det att göra när magen svider som jag vet inte vad. ont hela tiden. så jag ska bara ta det lungt i helgen tror jag. plugga, plugga och ännu en gång plugga. sen ska jag väl tagga inför praoen i sthlm. ska bli riktigt kul. och ni som kanske inte följt min blogg så länge och inte läst det innan osv.. så ska jag praoa på sveriges radio på måndag, hehe. nu ska jag kolla runt lite på kläder, och även kolla vad det finns för bra köpcentrum i london, så jag har någon koll när jag kommer dit;-) nu ska jag kolla runt lite på bloggar och kolla på lite annat, kanske skriver lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0