ett år närmare pensionen...

ja, då var det äntligen den 2 maj, då jag fyller 15 år. tiden går verkligen fort nu, undra om alla år kommer gå så fort? det kanske är för att året som gått vart ett riktigt bra år? det kan det nog bero på:-)
vaknade runt 8, gick ner och fick en bamse kram från anna och bengt och såklart de finaste 4 hundar i världen! fick ett litet kuvert med en gullig hälsning på, och sedan pengar. jag längtar efter när alla mina fina nära och kära kommer. då blir det tårtkalas till 100!
nu ska jag byta om, och börja fixa allting. vi får höras senare:)





den sista bilden tog jag igår, då jag egentligen skulle lägga ut den, men kände att det var bättre att göra det idag. det stora kortet är från Agneta i köping, där jag brukade klippa och färga håret :-) det lilla kortet är från en mycket fin vän vid namnet Johanna!

Kommentarer
Postat av: amanda

Grattis på födelsedagen!!! :)

2010-05-02 @ 11:28:56
URL: http://amandaastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0