grillkväll med de bästa

du måste stressa ner emma, det funkar inte annars! nu måste jag ta tag i allt. känner att jag börjar tröttna mycket på skolan, och det kan jag verkligen inte göra nu innan betygen sätts. har mycket att ta igen.
träff med Pelle idag, mycket intressant var det. senare ikväll åker jag hem till Karro på grillkväll :-) hon åker till Barcelona i 3 månader, om det inte blir ännu längre.. 6 månader. så vi ska dit och grilla och bara myysa!
nu vet jag att uppdateringen har varit låg, men hela min vecka är fullbokad, tyvärr. jag skriver direkt jag har tid över, det lovar jag.

här är då världens sötaste prinsessa som fick en plats i mitt rum när jag fyllde 15. väldigt fin!





Kommentarer
Postat av: B

2 sessor i samma rum:)

2010-05-05 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0