skor

just nu känner jag att det är rätt så bråttom med skor. kan inte gå i tygskor nu, kan heller inte gå i de andra klackarna jag har, allt blir för himla varmt. ska försöka införskaffa mig ett par liknande gladiatorskor när pengarna rullar in. skulle behöva komma iväg innan skolavslutningen också, då jag behöver införskaffa mig ett par skor till klänningen också. den 1juni åker jag till sthlm med elevrådet, kanske ska spara pengar tills dess och shoppa sommar kläder och allt jag behöver samtidigt. hm, nu blev det mycket att tänka på....

Kommentarer
Postat av: louise

skulle inte vara helt fel med de vita skorna, vart hitta du dom? kraaam FEBB

2010-05-21 @ 19:51:36
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0