stress, inte kul alls.

nu känner jag att jag behöver helg, jag behöver en avkoppling, och jag behöver sommarlov. allt går fort nu, och det är inte mycket kvar utav skolan. men oj vad skoltrött jag är. vill bara lämna skolan föralltid känns det verkligen som!

jag har precis kommit hem från ett mycket bra stormöte inom UFM. det kändes bra att sitta där och styra idag. på något sätt kändes allt toppen när jag satt där. vet inte vad som gjorde mig så glad när jag gick där ifrån, men Martin fanns där, han lyssnade, och förmodligen tog in mycket som kan förbättras på hos min roll som ordförande. han satt där som ett stöd, och det kändes bra.

nu ska jag ta och plugga lite till läxorna imorgon, och börja fundera mer på min souppsats som skulle vara inlämnat den 4 maj, men har fått tillåtelse att göra klart den med tiden innan avslutningen, och innan betygen sätts.

hoppas ni haft en toppen dag, det har iallafall jag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0