varför?

igår var det inte min dag. inte min kväll rättaresagt. låg och funderade på varför jag egentligen bloggar, och vad det gör för er. bryr ni er om jag slutar blogga ex. så mycket tid jag skulle spara in om jag inte satt vid datan så mycket. så mycket mer kunde varit positivt utan exempelvis en dator. nästa vecka ska jag på intervju med tidningen, efter det så börjar jag blogga på deras hemsida. 2 bloggar, hinner man med det? vad ska jag skriva om? vad finns det som lockar? just nu har jag så himla mycket i mitt huvud, som jag bara vill spy ut någonstans. jag drar till thailand helt ensam och bara njuter.

på onsdag, kommer jag komma hem med en turkos ring. gör jag inte det, kommer jag vara besviken.


Kommentarer
Postat av: L :)

hejhej :) jag tycker verkligen du inte ska sluta med bloggen, för jag tycker att du skriver otroligt bra och allt som ska finnas i en bra blogg har du :D du ger mig insperaton och det vet jag att du gör till många fler :)

Hoppas du nu vet varför du ska ha kvar din otroligt bra blogg :)

2010-05-27 @ 15:55:05
Postat av: jag

Hej "L". vilken söt kommentar du la in på bloggen, blev verkligen glad. allt som ska finnas i en blogg vet jag inte om jag har, det finns mycket att ändra på, men är tacksam för att du tycker det! kul också att jag kan ge ut lite inspiration, även om jag inte vet mycket om den så kallade bloggvärlden, och inspirationens värd. hihi

2010-05-27 @ 20:16:57
URL: http://eeboswell.blogg.se/
Postat av: Kat

Turkoser! ohh jag älskar dom, köpte en stor sådan förra veckan :)

Klart att du vågar tatuera dig. Tjejer har extremt höga smärttrösklar och jag själv tycker inte att det gör så ont, men grejen är den att man får en kick när man gör den. Och sedan vill man bara ha fler, jag är inne på min tredje nu, hahaha. Jag tycker att du ska överväga det och specielt när det handlar om familjen så. Kram!

2010-06-07 @ 17:07:06
URL: http://kourmadias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0