You dont know that i already know


Ett någorlunda städat rum, med ett antal många ljus tända. jag älskar ljus. Min eftermiddag tillbringades tillsammans med min fina vän frida! Vi hade det väldigt trevligt tillsammans, och jag uppskattar det varje gång. Nu ska jag ta bort sminket, sedan försöka läsa lite. Min pojkvän har nu setat i flera timmar och läst så då kände jag att jag också kanske behövde få in lite läsning i mitt huvud. En liten bokrecension skulle nog inte skada för min svenskalärare.....

Kommentarer
Postat av: frida

sv: tycker om dig med gumman! :)

2010-11-22 @ 12:49:24
URL: http://fridasverklighet.blogg.se/
Postat av: B

Ditt rum härhemma behöver städas det med... Gissa vem som stökar där.

2010-11-22 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0