Slutade jämföra mig med andra.


Glad/muppig Emma.hela min kväll kommer bestå utav Engelska. har prov imorgon 09.55, så det gäller att kunna allt. känns som jag kan det mesta nu, men det är lika bra att plugga tills jag känner mig sten säker. det börjar gå bra nu, och jag satsar högt med skolan. som en bra människa skrev, när vi slutar jämföra oss med andra blir allt så mycket enklare. det handlar om vad jag vill med mitt liv, vart jag vill komma till gymnasiet. tävla aldrig om vem som får högst betyg, tävla inte om vem som går ut med högst poäng.. ta allt i din egen takt, efter dina egna mål

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till på provet!

2010-10-21 @ 20:30:19
Postat av: frida

bra inställning vännen! :)<3 lycka till på provet

2010-10-21 @ 21:44:01
URL: http://fridasverklighet.blogg.se/
Postat av: CJ

Jo men precis, det är Halloween nu i helgen som kommer. :)

2010-10-26 @ 23:32:42
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0