jag kan se ljuset de pratade om

just nu sitter jag och tittar på chokladen som ligger på bordet mittemot mig.. ska jag ta en till bit, eller ska jag låta den vara? jag väntar, har faktiskt en hel kväll på mig, haha. jag letar och letar, men hittar inte min kamera laddare. och utan min kameraladdare så kan jag tyvärr inte lägga in massa fina bilder på bloggen, och det känns inte så himla bra! jag ska fortsätta leta, sen återkommer jag. förresten, idag har jag bärt på min söta kofta som jag hittade i en second hand butik i sthlm för endast 50 kr. så himla sköön


Kommentarer
Postat av: frida

va fin den va (:

2010-09-26 @ 19:22:01
URL: http://fridasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0