Denna dag blev inte som jag förväntade mig när jag satt på bussen till skolan. Jag kom till en skola med ledsna människor och fick väldigt tråkiga nyheter intalade i mitt huvud. En människa har gått och blivit en ängel, en ängel vi alla kommer minnas.

Att känna henne eller att inte känna henne spelar ingen roll. Känslorna finns i varje fall, och tårarna kan rinna. Jag är glad iallafall att det finns så fina människor som bryr sig om andra, tar hand om varandra. Det blev bevisat idag. Detta är bara ett till stort steg där vi får känna att vi måste ta hand om varandra och bry oss om varandra, då livet kan vara kort i vissa fall. Alla mina tankar och tårar går till flickans alla vänner och familj. Även till de som inte riktigt hade en relation till henne, som jag själv. Ta vara på livet mina fina, vi är änglar allihopa. ♥

Kommentarer
Postat av: ella

2011-04-26 @ 21:23:04
URL: http://ellaafahlin.blogg.se/
Postat av: Amanda p

Väldigt bra skrivet Emma. Det är bara att kämpa på i livet och vända och vrida lite så kan man se saker från det fina hållet också. Tankar går till flickan som gått bort! Kram

2011-04-26 @ 21:29:51
Postat av: joy

<3 det var fint gjort av dig att gå till kyrkan

2011-04-27 @ 21:37:04
URL: http://joylarsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0