Bilder bilder bilder

Idag hade jag inställd fysik,och fick tydligen i uppgift att göra ett antal frågor, jag som älskar fysik(!!) och det såg jag självklart inte förän jag kom hem för ett tag sedan, så jag vet inte hur jag gör. Imorgon på håltimmen eller ikväll och inatt. Hann iallafall med en riktigt behövlig fika tillsammans med min fina efter skolan. (och ja, han ser ju ut som en söt liten fånge i de randiga, och den där konstiga på huvudet.. ) ha ha.

Jag hade också på mig mina jeans som jag inte använder varje dag. Inte ofta människor ser mig i jeans, men jag hoppas jag vänjer mig snart, det är så himla himla snyggt alltså!

Fina joy som var med på tjejkvällen bjöd oss tjejer på en tjej-party-prinsess-gullig glass&strössel blandning. Glass i stora glass behöver man för att pigga upp minnet lite! Oj vad gott det var, en ny favorit på strössel.

Såhär fint såg det ut, blir glad bara av att se bilden!

Hoppas att alla dessa extra-hjärtan sätter spår i hjärtat och ger oss en liten extrakick inför veckan. Nu sätter jag mig och tittar på Stylisterna och sedan går jag och lägger mig i en väldigt skön säng! Godnatt :-)

Kommentarer
Postat av: Emil.B

man kan alltid hoppas

2011-03-15 @ 07:50:20
Postat av: Hanya

Bra blogg! Vad använder du för kamera? kram:)

2011-03-15 @ 19:21:11
URL: http://itshoney.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0